Днес ви представям една любима моя безплатна тренировка, която е предназначена за изпълнение във фитнес зала. На мен ми е много любима, но искам дебело да подчертая, че всеки човек е индивидуален и именно заради този факт с всеки трябва да се работи индивидуално-по неговите нужди, предпочитания, цели и желания. Това че нещо работи при някой, не значи че ще работи при друг, а дори и да проработи не значи, че ефекта ще е същия. Обърнете се към фитнес инструктор, с който да постигнете вашите цели и желания заедно и с който да положите основите на промяната на навиците си.
Ако проявявате интерес към мен и моята работа ще се радвам да се свържете с мен на тел/мейл оставен в графа “контакти” и заедно да извървим пътя на вашето ново “аз”.

 


тренировка за 
Крака:

1. На Лег преса с 1 крак 4х12 с 5кг

2. На Лег преса тясно 4х12 с 15кг

3. На Лег преса широко 4х12 с 15кг

4. Задно бедро 4х12 с 25кг

5. Разтваряне на машина 1х3мин

6. Събиране на машина 1х3мин

7. Сумо клек 4х12

8. Български клек 4х20

9. Екстензия за предни бедро 4х12

10. Клек без тежест 4х20

, предназначена за изпълнение във фитнес зала. Искам да почертая отново, че за най-добри резултати е нужно индивидуално отношение, така де вашата тренировка да е структурирана за самите вас. Това, което работи при един не значи, че би проработило при друг, а дори и да го направи не означава, че ще получи същия резултат. Изберете вашия личен фитнес инструктор и поставете началото по пътя към по-добрата и красива ваша версия.

 

 

Крака:

1. На Лег преса с 1 крак 4х12 с 5кг

2. На Лег преса тясно 4х12 с 15кг

3. На Лег преса широко 4х12 с 15кг

4. Задно бедро 4х12 с 25кг

5. Разтваряне на машина 1х3мин

6. Събиране на машина 1х3мин

7. Сумо клек 4х12

8. Български клек 4х20

9. Екстензия за предни бедро 4х12

10. Клек без тежест 4х20